четвер, 9 лютого 2017 р.

СЦЕНАРІЙ СВЯТА ПЕРШОГО ДЗВОНИКА

Шкільне подвір’я святково прибране. Учні шикуються . Лунає весела музика, під звуки якої на шкільний майданчик виходять директор школи, вчителі, ведучі, гості.(Звучить мелодія)

1 ведучий      
                   Догорає тепле літо, відпочинку час минув,
       Дзвоник кличе нас у школу, ти про неї не забув!?
       Школа наче форма нова, так вона чекає всіх,
       У дворі, у класах, вдома – звідусіль дитячий сміх.



2 ведучий  
Хтось уперше, хтось востаннє - починає новий рік,
Хтось зустрів своє кохання, хтось до парти ще не звик. 
Починаються зі школи всі дороги у життя,
Здрастуй, здрастуй, рідна школо, знов прийшов до тебе я.



1 ведучий  Перше вересня як свято – море квітів ,почуттів,
    Поруч мама, поруч тато – не потрібно зайвих слів.
    Виглядає так чудово люба вчителька моя,
    Я у школі наче вдома - в нашій школі ми сім’я.
2 ведучий  Дорогі вчителі, учні, батьки та гості нашого свята! Ранок першого вересневого дня знову наповнився мелодійними звуками шкільного вальсу.  Ми зустрічаємо День Знань!

Директор школи. День Знань – справжнє всенародне свято,адже всі ми, без винятку,- школярі:колишні, сьогоднішні   та майбутні!


Усі шляхи першого вересня ведуть до школи. Розпочинається новий навчальний рік.  Особливим стане він для маленьких першачків, які вперше ступають на незвіданий шлях, дорогу до знань, до нових звершень.

Переглянути/Завантажити тут

Немає коментарів:

Дописати коментар