понеділок, 27 лютого 2017 р.

Глосарій сучасного вчителя


Хмаро орієнтоване навчальне середовище 
це ― спеціально створене середовище для організації навчально–виховного процесу з використанням різноманітного програмного забезпечення як послуги. Наприклад, office365,  Google-сервісів, тощо.

Віртуальний кабінет - це створене за допомогою хмарних технологій місце для спільної діяльності, комунікації та кооперації вчителів та учнів з метою підвищення якості освіти та розвитку здібностей учнів. Окремим компонентом навчального середовища виступає віртуальний клас для проведення он–лайн навчання учнів
STEM-освіта – це низка чи послідовність курсів або програм навчання, яка готує учнів до успішного працевлаштування, до освіти після школи або для того й іншого, вимагає різних і більш технічно складних навичок, зокрема із застосуванням математичних знань і наукових понять.


STEAM-освіта (S – science, T – technology, E – engineering, A – art, M – mathematics) – природничі науки, технології, інженерія, мистецтво, математика – система освіти, стимулююча оволодіння знаннями і навичками технологічних наукових напрямів, що дозволяють брати участь в найбільших інноваційних міжнародних конкурсах і олімпіадах, таких як MATHCOUNTS, Science олімпіади та FIRST Robotics. Освіта, направлена на підтримку творчості та інноваційних навичок.

Веб-квест - це новий напрямок у педагогіці, що дозволяє вчителю формувати навчальні завдання за допомогою технологій Всесвітньої павутини. Веб-квести володіють тою перевагою, що поєднують ігровий потенціал з пізнавальними та дослідницькими можливостями. Учитель, складаючи завдання, дає учням посилання на певні ресурси. Ті, виконавши завдання, залишають звіт на сайті веб-квесту. Завдання можуть бути довгостроковими і короткочасними, груповими та індивідуальними. За змістом вони бувають творчими, науковими, репортерськими, аналітичними, оціночними тощо.

Переглянути тут

Немає коментарів:

Дописати коментар