Хмаро орієнтоване навчальне середовище
це ― спеціально створене середовище для організації
навчально–виховного процесу з використанням різноманітного програмного
забезпечення як послуги. Наприклад, office365,
Google-сервісів, тощо.
Віртуальний кабінет - це створене за допомогою хмарних технологій місце для спільної
діяльності, комунікації та кооперації вчителів та учнів з метою підвищення
якості освіти та розвитку здібностей учнів. Окремим компонентом навчального
середовища виступає віртуальний клас для проведення он–лайн навчання учнів
STEM-освіта – це низка
чи послідовність курсів або програм навчання, яка готує учнів до успішного
працевлаштування, до освіти після школи або для того й іншого, вимагає різних і
більш технічно складних навичок, зокрема із застосуванням математичних знань і
наукових понять.
STEAM-освіта (S –
science, T – technology, E – engineering, A – art, M – mathematics) –
природничі науки, технології, інженерія, мистецтво, математика – система
освіти, стимулююча оволодіння знаннями і навичками технологічних наукових
напрямів, що дозволяють брати участь в найбільших інноваційних міжнародних
конкурсах і олімпіадах, таких як MATHCOUNTS, Science олімпіади та FIRST
Robotics. Освіта, направлена на підтримку творчості та інноваційних навичок.
Веб-квест - це новий
напрямок у педагогіці, що дозволяє вчителю формувати навчальні завдання за
допомогою технологій Всесвітньої павутини. Веб-квести володіють тою перевагою,
що поєднують ігровий потенціал з пізнавальними та дослідницькими можливостями.
Учитель, складаючи завдання, дає учням посилання на певні ресурси. Ті,
виконавши завдання, залишають звіт на сайті веб-квесту. Завдання можуть бути
довгостроковими і короткочасними, груповими та індивідуальними. За змістом вони
бувають творчими, науковими, репортерськими, аналітичними, оціночними тощо.
Переглянути тут
Переглянути тут
Немає коментарів:
Дописати коментар