пʼятниця, 20 січня 2017 р.

Використання пісень на уроках англійської мови

Існує багато засобів, щоб викликати інтерес до вивчення іноземної мови. Одним з таких засобів вважається робота над текстовим матеріалом пісень англійських та американських авторів оскільки сучасна молодь багато часу приділяє прослуховуванню музики та пісень. Використання поетичного та пісенного матеріалу є одним з ефективних прийомів у вивченні та навчанні іноземної мови.

Вибір пісні визначається лексичним або граматичним матеріалом, які вивчаються у даний момент, тематикою тексту підручника, або темою усної бесіди, і, звичайно, інтересом до певної тематики (матеріалу). Крім цього враховується вік тих, кого навчають мови. Творчі методи та завдання можна використати на будь-якому етапі уроку.

ФРАГМЕНТ УРОКУ «РОЗВАГИ ПІДЛІТКІВ» В 11 КЛАСІ
Тема: Мистецтво (Unit6.Speaking About Art)
Підтема:  Розваги підлітків (Teens’ Entertainments)


Мета:      - повторити й активізувати ЛО теми;
-   удосконалювати техніку читання;
-   продовжувати розвивати навички аудіювання;
-   повторити граматичний матеріал:дієприкметник теперішнього та минулого часу;
-    розвивати навички писемного мовлення;
-    навчати учнів користуватися мовою в ситуації в реальному житті;
-    розвивати ерудицію учнів;
-      прищеплювати інтерес до мистецтва.
Тип уроку: комбінований
Обладнання: підручник Карп’юк О.Д. Англійська мова:Підручник для 11-го класу загальноосвітніх навчальних закладів,презентація ,картки для самостійної роботи, проектор,екран.
Хід уроку
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1.Повторення й активізація ЛО теми.
T: OK. I really want to know what teenagers like to do in their free time. Can you share your opinion about teens’ favorite ways to entertain? Make “ Top 5 Favourite  Entertaiments” (Use the gerund describing an activity)
P1: My top 5 consists of...
P2:  My list includes….
P3: I think that number 1 is ……
T: And what about the most popular and the least interesting entertainment among you? Let’s compare your “Top 5” and find out it. (Запис на дошці та в зошитах)
P1-P5
T: Great! I’ve got useful information about my studentsfavourite fun.

2. Розвиток діалогічного мовлення.
T: I like watching a movie at home or at the cinema. What about you? Which film have you seen recently?(Повторення та представлення діалогу ‘After Watching a Movie”)
Pair 1
Pair 2
T:Thanks a lot …While watching a film, we enjoy acting, listen to the soundtracks, express our opinions about special effects, identify ourselves with the characters and of course  we can use somebody’s ideas in a real life.

3.Аудіювання
1.Перегляд фінальної сцені з фiльму Twilight(Перегляд відео-4 хв.)
T: Have you ever seen this dance at Edward and Bella’s prom? What is the name of their prom song? Who is the performer of it?
P1:
P2:

2. Прослуховування саундтрека фільму «Flightless Bird, American Mouth» та виконання завдань:
а)  заповнення пропусків в тексті пісні;
б) повторення граматики:дієприкметники теперішнього та минулого часу  (The Present Participle/The Past Participle)
с) розвиток писемного мовлення.

 ФРАГМЕНТ УРОКУ «ПРОБЛЕМИ МОЛОДІ» В 10(11)КЛАСІ
Тема: Молодіжна культура(Unit7.Focus on Youth)
Підтема: Проблеми молоді  
Мета:      - повторити й активізувати ЛО теми;
-         удосконалювати техніку читання;
-         продовжувати розвивати навички аудіювання;
-         надавати учням можливість висловлювати власні думки, відчуття;
-         розвивати навички писемного мовлення;
-          навчати учнів користуватися мовою в ситуації в реальному житті;
-         розвивати ерудицію учнів;
-         виховувати повагу та шанобливе  ставлення до однолітків і дорослих.
Тип уроку: комбінований
Обладнання: підручник Карп’юк О.Д. Англійська мова:Підручник для 11-го класу загальноосвітніх навчальних закладів,робочий зошит з друкованою основою,презентація ,картки для самостійної роботи, проектор,екран.
Хід уроку
І.ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
1.Привітання
T: Good afternoon, dear students! I’m glad to see you! How are you? Today is Friday,13, an unusual day. Do you believe in bad luck on this day?Yes?No?

2. Уведення в іншомовну атмосферу.
T: What about starting our lesson with a song? While listening, think what it is
     about. ( Показ відео Songs for Teenagers by Fake Problems 00:00-02:35-39)
T: Who is the main character of the song? Do you really believe that he is all right? Do you think that everything will be good for him? Why?
(Students’ answers)
3. Повідомлення теми та мети уроку.
T: Yes, you are right. He has really got problems. So, can you predict the theme (topic) of our lesson?
P: Teenagers’ problems, I think.
T: Well done! We are going to speak about problems that teenagers face nowadays and discuss things which are very familiar, close and interesting for you. I hope you’ll be active participants of our discussion. 


ФРАГМЕНТ УРОКУ «ЗАХИСТ ДОВКІЛЛЯ»В 10(11)КЛАСІ
Робота з текстом пісні “Earth Songby Michael Jackson як  стимул для розвитку мовних навичок і умінь.
Тема: Природа  і довкілля
Підтема: Обговорення проблем довкілля.  
Мета:      -   ознайомити з новими ЛО;
-         удосконалювати навички осмисленого читання;
-         надати учням можливість висловлювати власні думки, відчуття;
-          продовжувати формувати навички аудіювання та писемного         мовлення;
-         сприяти розширенню світогляду учнів;
-         виховувати дбайливе ставлення до природи та усвідомлення важливості охорони  довкілля
Обладнання: підручник, робочий зошит,картки для самостійної роботи, відео кліп пісні “Earth Song”.
Хід уроку
ІІ.ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ.
3.Розвиток навичок аудіювання та писемного мовлення.
a)      T: Can you name any song describing the environmental problems?
Ps:
T: Now, let’s watch  Earth Songby Michael Jackson 
Учні переглядають відео (https://www.youtube.com/watch?v=XAi3VTSdTxU)

b)      T: We need some minutes to keep silence and think about what we have just watched and listened to, don’t we?
Ps:
Учні слухають пісню вдруге, слідкуючи за текстом на картках, і виконують завдання.
4.Розвиток умінь мовлення. Учні в парах обговорюють завдання до тексту пісні,а потім висловлюють своє власне відчуття та думки з проблем довкілля.


Немає коментарів:

Дописати коментар