Вплив особистості вчителя
на розвиток емоційного компоненту пізнавального інтересу
(27 березня 2019 року)
на розвиток емоційного компоненту пізнавального інтересу
(27 березня 2019 року)
Форма проведення : педрада-практикум
Місце проведення: кабінет біології
Порядок денний:
І.Організаційна частина
1.Вправа
«Кольори»
2.Вступне
слово директора школи Іщенко Т.В.
ІІ. Теоретично-практична частина
1. Розвиток
пізнавальної активності учнів як педагогічна проблема.
Петрова
Г.О.,заступник директора з НВР
Творча
майстерня (15-20 хв.).
2.Мультисенсорне навчання:
зрозуміти учнів і навчати по-новому.
Єгурнова
О.М.,вчитель початкових класів
Дискусія «Займи позицію»(10-15 хв.)
3.Візуал, аудіал, кінестетик, дискрет : як краще працювати
з ними ?
Полтарецька М.О.,практичний психолог
Тестування вчителів (10-15 хв.)
4. Пізнавальні
інтереси як рушійна сила навчання у молодших школярів НУШ.
Васькова Л.В., вчитель
початкових класів
Навчання через гру.
LEGO – ігри або інша робота( на вибір учителя). (20 хв.)
5. Особистість
вчителя - важливий чинник формування пізнавального інтересу .
Токміна А.В., вчитель
англійської і німецької мови,
Катаєва І.А.,вчитель
математики
Складання анкети
для учнів 15хв.)
ІІІ. Заключна частина
1. Рефлексія. Вправа «Мікрофон»/ «Зворотній
зв’язок»
2. Підбиття підсумків роботи педагогічної ради.
Заключне слово директора школи Іщенко Т.В.
Немає коментарів:
Дописати коментар